Už jen jeden krok...

Ať už máte zájem o vybudování nové pobočky, chcete převzít některou z našich stávajících provozoven či jste provozovatel školního bufetu a chcete se stát součástí sítě ReFresh Bistro, neváhejte vyplnit kontaktní formulář! :-)

Kontakt

ReFresh Bistro s.r.o.
IČ: 06416268

+420 702 201 095

fransiza@refreshbistro.cz 

Sociální sítě

@refreshbistro.cz

 

Nejčastější dotazy

1. Kdo zajistí místo pro pobočku a nájemní vztah?

Místo, sjednání nájmu i samotná smlouva je na nás. Díky zkušenostem a silnému zázemí naší sítě je vyjednání nájmu a následné udržení dlouhodobé spolupráce mnohem jednodušší. Smlouvy standardně sjednáváme na dobu určitou v délce 1 či 2 roky. Žádná pobočka ReFresh Bistro nebyla ukončena ze strany pronajímatele. Pokud by k tomu náhodou došlo a nebylo to způsobeno Vašim zásadním pochybením v rozporu s nájemní či franšízovou smlouvou, najdeme Vám zdarma jiné vyhovující místo. Pokud bychom ho nenašli, odkoupíme vybavení pobočky zpět a vrátíme Vám poměrnou část franšízového poplatku.

2. Mám již vybrané místo, mohu získat franšízu?

Samozřejmě. Pokud již máte vybrané či dokonce zajištěné místo, je to zcela ideální stav. V takovémto případě navíc můžete počítat s výraznou slevou na franšízový poplatek. To stejné platí, pokud jste přímo škola či jiná instituce, chcete si zajistit provoz sami a pouze hledáte vhodného partnera, který Vám dodá potřebné know-how k provozu.

3. Jak dlouho musím provozovat franšízu?

Standardně je  závazek provozovat franšízu minimálně do konce školního roku. Rozumíme, že se ve Vašem životě může cokoliv stát a proto Vás nechceme zavazovat nesmyslně dlouhými smlouvami. Pokud budete chtít z jakéhokoliv důvodu skončit (osobní, finanční či jiné důvodu), není to vůbec problém. Buď Vaši pobočku převezmeme do vlastního provozu, přenecháme jinému franšízantovi nebo odkoupíme vybavení zpět a pobočku uzavřeme. Vždy jsme připraveni se domluvit ke všestranné spokojenosti.

4. Je toto vhodná investice jako pasivní příjem?

Rozhodně není. Náš koncept stojí na kvalitě spojené s osobním přístupem a každodenní péčí. Není tedy možné pouze vložit peníze a dále se o provoz nezajímat. V případě vyššího počtu poboček vlastněných jedním franšízantem klesá nutná míra osobního zapojení, plně pasivní příjem to však nikdy nebude a ani to není cílem. Naše pobočky zároveň negenerují tak velké zisky, aby bylo možné platit manažerský tým, který bude "podnikat za Vás". Přesto je ale možnost oslovit nás a zainvestovat finance do podílu v našich vlastních provozovnách - pak lze získat plně pasivní příjem.

5. Musím dodržovat sortiment a kupovat zásoby od Vás?

Vše je o domluvě. Obecně platí, že je nutné plně dodržovat náš hlavní sortiment připravovaných produktů. Dále je nutné dodržovat alespoň 50% ostatního sortimentu, zbytek si můžete upravit dle sebe. Na některé produkty máme výhradní smluvní dodavatel, na jiné máme dodavatele doporučené (konkrétnosti určuje franšízová smlouva). Zbytek můžete po domluvě s námi řešit po vlastní ose, pokud budete chtít rozšiřovat svůj sortiment o další položky.

6. Musím mít zkušenosti v gastru a podnikání?

Žádných konkrétních zkušenosti pro provoz ReFresh Bistra není zapotřebí. Vše důležité Vás naučíme nebo to zajistíme za Vás. Budeme Vám stále k dispozici a můžete se na nás obrátit prakticky nonstop. Zároveň nesmíte zapomenout, že na všechno máme přehledné návody a vyvinuté školící i informační systémy, které spoustu činností dělají za Vás. Jistě se však bude hodit, alespoň základní počítačová gramotnost či jakákoliv zkušenost v oblasti obchodu, pohostinství či podnikání obecně. Pokud však tyto zkušenosti nemáte, vůbec se není čeho bát.

7. Je franšíza určená jen pro školní prostory?

Určitě ne. Náš koncept je univerzální a využitelný v široké škále zařízení či prostor od škol, přes nemocnice, veřejná místa s velkou průchodností, stanice metra až po vlaková nádraží. Jsme schopni otevřít prakticky kdekoliv, kde to bude dávat ekonomický smysl.