Financování a poplatky

Jaký je předpokládaný měsíční zisk? 25 - 60 tisíc Kč

Měsíční zisk se odvíjí od lokality, velikosti pobočky, velikosti školy i délky otevírací doby. Velkou položkou je samozřejmě také to, jestli franšízant na pobočce pracuje sám či zaměstnává další pracovníky. Velký vliv na zisk má však primárně sám franšízant a jeho způsob fungování. Pokud se franšízant řídí našimi doporučeními a přidá k tomu svůj osobní přístup, úspěch je prakticky zaručen.


Jaká je průměrná návratnost investice? 6 - 15 měsíců

Vstupní investice je 170 - 800 tisíc Kč dle velikosti pobočky (lze financovat úvěrem či z vlastních zdrojů). Vstupní investice se skládá z následujícího: 50 tisíc Kč franšízový poplatek, 50 tisíc Kč vratná kauce, 70 - 500 tisíc Kč spoluúčast na vybavení pobočky a odstupné v případě zavedené pobočky. V případě ukončení spolupráce od Vás zaplacené vybavení pobočky odkoupíme zpět!


Kolik se měsíčně platí na poplatcích za franšízu? 5 % z obratu

Franšízový měsíční poplatek je 4% z obratu + 1% marketingový poplatek z obratu, za který Vám zajistíme všechny marketingové materiály. Pří převzetí fungujících poboček s historií se může poplatek lišit.

Skutečné příběhy

První bistro jsem začal provozovat teprve nedávno, kdy jsem si převzal již zavedené bistro, ve kterém jsem v té době brigádně pracoval. Koncept se mi velmi líbil a už po 4 měsících se mi vrátila poměrně nízká investice. Ihned jsem přemýšlel jak franšízu rozšířit. Nyní již provozuji 3 pobočky, které mi generují čistý měsíční příjem přes 50 000 Kč, na každé pobočce mám svého brigádníka a sám se primárně starám o samotný chod poboček manažersky. Díky tomu, že všechny systémy v ReFresh Bistro fungují online, jsem zároveň velmi flexibilní kde pracuji. Nyní jsem v kontaktu s centrálou a jednáme o dalších 2 pobočkách, které bych rád v průběhu roku 2023 otevřel.

Milan K., 27 let

franšízant (3 pobočky)

Své bistro jsem začala provozovat před rokem. Vždy jsem chtěla podnikat, ale nikdy jsem nesebrala odvahu začít. Odvahu mi dodala až možnost spolupráce se sítí ReFresh Bistro, které za mě zajišťuje kompletní administrativu, zásobování, pokladní IT systémy a já se mohu starat pouze o obsloužení co největšího počtu studentů. V případě problému se mohu kdykoliv obrátit na firemní telefonní linku, kde mi vždy ochotně pomáhají s čímkoliv co potřebuji během dne. Na centrále je také objednávkové oddělení, se kterým konzultuji zajištění zásobování. V bistru si prodávám sama a k tomu jsem si našla brigádnici na občasnou výpomoc.

Petra B., 49 let

franšízantka (1 pobočka)


Staňte se novým franšízantem

Přesvědčila Vás naše vize nebo jen máte zájem o další informace? Chcete s námi podnikat, ale potřebujete si ještě ujasnit některé skutečnosti? Jste rozhodnuti jít do toho s námi? Napište nám ještě dnes.